“Dažiem no mums augstās benzīna cenas dzīvot netraucē. Tiem, kam nav mašīnas, un tiem, kas var atļauties braukt ar Bugatti,” secina šovā “Stīvais Nemelo”.
Pat pirmā formula nav ieskrējusies ātrāk par 397 km/h- a te lielāku ātrumu sasniedza ar mašīnu, kurai katru gadu CSDD jāiet tehniskā apskate.
Lielākais pārsteigums visā pasākumā ir tas, ka Bugatti īpašnieks un vadītājs čehu uzņēmējs Radims Pasers, tā nesoties nenositās. Un arī Chirons ir sveiks un vesels- nākamo tehnisko izies ar pirmo.
Pats autobraucējs ir 58 gadus vecs biznesmenis, kas pamatā ņemās ar celtniecības projektiem. Cilvēks laikam steidzās uz objektu, jo beigām tuvojās kārtējais nodošanas termiņa pagarinājums.
Agrāk Paseram piederēja – Bugatti Veyron, tas ir Bugatti trūcīgajiem, īsti veči gasē ar Chironu. Ar to veco Veyronu viņš turpat uz vācijas bāņa ieskrējās tikai uz 402, un saņēma personīgu ziņu no Bugatti, kas viņu apsveica kā pirmo pašnāvnieku, kurš reāli riskē uz koplietošnas ceļiem tā maukt.
Braucot normāli Chirons rij 22,5 litrus bendžas uz 100 kilometriem, gandrīz kā Armijas Hammers. Bākā ir 100 litri- ja paveiksies, no pilnas bākas tu izspiedīsi bišķi virs 400 kilometriem. Ar jaunu elektroauto var aizbraukt tālāk.
Toties, ar Chironu maucot pilnajos, tu tos 100 kilometrus nobrauksi 15 minūtēs. Jep, no Rīgas līdz Cēsīm stundas ceturtdaļā. Izklausās pārdabiski, jo tieši tā arī ir- uz 400 km/h bugatti pilnu bāku izrij 12 minūtēs- tu nevis aizbrauksi līdz Cēsīm.”