Kadrs no video
Reklāma

„Bez kritušajiem mediju frontē noteikti neiztiks. Diemžēl, es tā domāju. Ja mēs runājam par mediju nozarēm, apakšnozarēm, kuras jau iepriekš ir bijušas vājā situācijā, pieņemsim, ja mēs skatāmies drukāto mediju virzienā. (..) Ļoti gribētos cerēt, ka tā krīzes pļauja nebūs ļoti plaša,” RīgaTV 24 raidījumā „Dienas personība ar Veltu Puriņu”, apspriežot mediju krīzi Latvijā, sacīja bijusī mediju grupas “All Media Baltics” vadītāja Latvijā Baiba Zūzena.

Pēc Zūzenas domām, skatoties uz to, ko savā veidotajā mediju veselības indeksā atspoguļoja Re:Baltica, (Baltijas pētnieciskās žurnālistikas centrs), kurā tika apkopota informācija par medijiem un to finansiālajiem rādītājiem – „ir kādi divi, trīs uzņēmumi, kuriem ir peļņa. Veicot nelielus matemātiskus aprēķinus, ja reklāmas tirgus nokrīt par 20,30,40 procentiem, tad šī peļņa visticamāk tiek noēsta.”

Zūzena arī aicināja ikvienu aplūkot šos mediju peļņas rādītājus, lai saprastu, cik liels tad ir tas tauciņu slānis.

Reklāma
loading...

Atstāt atbildi

Lūdzu atstāj komentāru
Lūdzu ievadi savu Vārdu