Pubicitātes foto
Reklāma

SEO tendences nemitīgi mainās. Nepārtraukti jābūt informētam, kas notiek, kādā virzienā mainās algoritms, lai nepalaistu garām kādu svarīgu aspektu.

Izpētīsim jaunākās SEO tendences un kā var tās izmantot savā labā.

Mākslīgais intelekts atbild uz meklēšanas vaicājumiem

Mākslīgais intelekts (AI) ir SEO tendence, kurai ir potenciāls pārveidot SEO optimizāciju līdz nepazīšanai.

AI var izveidot jaunu saturu, pamatojoties uz datiem, ar kuriem tas tika apmācīts. Un saistībā ar meklēšanu tas nozīmē, ka meklētājprogramma var formulēt kopsavilkumu, atbildot uz vaicājumu.

Reklāma

Lietotājiem attiecīgi nebūs jāskrollē rezultāti un jāmeklē saturs mājaslapās. Viņi varēs vienkārši izlasīt AI ģenerēto kopsavilkumu meklēšanas rezultāti lapas augšdaļā. Ja lietotāji saņems nepieciešamo kopsavilkumu augšdaļā, viņi retāk noklikšķinās uz jūsu mājaslapas rezultātu.

AI rakstīšanas rīki paātrinās satura izveidi

AI ne tikai ietekmēs to, kā meklētājprogrammas sniegs rezultātus. Tā jau tagad ir kļuvusi par veselu satura izveides rīku kategoriju, ko var izmantot, lai uzlabotu satura veidošanas procesu.

AI satura izveides rīki rada teksta (un jau ne tikai!) saturu, izmantojot mašīnmācīšanos un dabiskās valodas apstrādi (NLP).

Tie var palīdzēt izveidot visu, sākot ar reklāmu tekstiem un beidzot ar bloga, jaunumu ziņām.

Satura izveides komandas, visticamāk, izmantos AI satura izveides atbalstam, nevis visu radīs no nulles. Un SEO varētu kļūt konkurētspējīgāks, jo uzņēmumiem būs vieglāk saražot lielākus satura apjomus.

Mēģiniet iekļaut AI rīkus dažādos satura veidošanas procesa posmos (piemēram, idejas un satura struktūra). Jau tas paātrinās satura veidošanas procesu.

Bet pilnībā nepaļaujieties uz AI, lai izveidotu saturu. Jo tas, ko izveido AI rīki, ne vienmēr ir precīzs vai aktuāls. Šis saturs vienmēr jāpārbauda.

Balss meklēšana ir populārāka nekā jebkad agrāk

Tiek prognozēts, ka balss meklēšana, izmantojot personālos asistentus (piemēram, Google Assistant, Apple Siri un Amazon Alexa), turpinās pieaugt. Tāpēc ir svarīgi pārliecināties, vai jūsu mājaslapa ir optimizēta balss meklēšanas vaicājumiem.

Google un Bing jau piedāvā balss meklēšanu kā standarta opcijas meklēšanā. Blakus meklēšanas joslai var redzēt skaļruņa ikonu.

Lai optimizētu saturu balss meklēšanas vaicājumiem, jāizmanto atslēgvārdi un saturs, kas izklausās dabiski.

Vizuālā meklēšana kļūst detalizētāka

Lietotāji pierod pie jauniem meklēšanas veidiem. 30% ASV pieaugušo vecumā no 34 gadiem ir izmantojuši attēlu iepirkšanās meklējumus, liecina “Insider Intelligence” publicētie pētījumi.

Vizuālā meklēšana ļauj lietotājiem informācijas meklēšanai izmantot attēlus, nevis tekstu. Google ir funkcija, ko sauc par Google Lens. Lietotāji var izmantot kameras vai augšupielādēt attēlus, lai meklētu informāciju vai produktus.

Google arī 2022. gadā ieviesa “Multisearch” funkciju, kas ļauj lietotājiem apvienot vairākus meklēšanas veidus. Lietotāji var meklēt informāciju, izmantojot tekstu, balsi un attēlus.

MMN ir digitālā mārketinga/reklāmas aģentūra ar specializāciju uz Google mārketingu – Google Analytics uzstādījumi, Google Ads reklāmas, SEO optimizācija, sociālo tīklu Facebook/Instagram reklāmas un citi pakalpojumi. MMN vadošiem speciālistiem ir vairāk nekā 12 gadu pieredze savā jomā, kas iegūta darbā ar dažāda lieluma lokāliem un starptautiskiem uzņēmumiem.

Reklāma
loading...

Atstāt atbildi

Lūdzu atstāj komentāru
Lūdzu ievadi savu Vārdu