Foto - no privatā arhīva un Pixabay




Notievēšanai: Liels svars bieži saistīts ar zilo staru pārmērību un sarkano staru trūkumu organismā, uzskata dziedniece Biruta Fedotova.

Ieteicams ēst pēc iespējas vairāk sarkanos, oranžos, dzeltenos produktus: galda bietes, redīsus, tomātus, zemenes, ķiršus, arbūzus un dārzeņus ar sarkanu mizu, kā arī ķirbjus, rāceņus, sīpolus, melones, aprikozes, citronus un olas dzeltenumu.



Olas trīs veidu iedarbība uz organismu:

1) cieti vārīta — paaugstina holesterīna līmeni,

2) mīksti vārīta — pazemina holesterīna līmeni,

3) cepta omletē — ne paaugstina, ne pazemina.

Svara palielināšanai: jālieto zilo staru produkti: mellenes, zilenes, plūmes, baklažāni, graudaugi, dārzeņi, kartupeļi, pupas, gurķi, ķiploki, zirņi; gaļas produkti — cūkgaļa, liellopa gaļa, teļa, aitas, cāļa gaļa.

Dzērieni — kafija, kakao, vīns, alus. Garšaugi — pipari, etiķis, sinepes, vaniļa, sāls, siers, piena produkti, sēnes.

loading...
loading...

Atstāt atbildi

Lūdzu atstāj komentāru
Lūdzu ievadi savu Vārdu