Ceturtdienas, 7. marta, pēcpusdienā uz laiku bija paralizēta Latvijas lielākās bankas “Swedbank” darbība, turklāt internetbankā parādījās paziņojums par modernizāciju, kas parasti tiek plānota naktī.

Bankas pārstāvis Jānis Krops norāda, ka “Swedbank” IT sistēmu darbība ir atjaunota. Darbojas gan maksājumu kartes, gan internetbanka, gan bankomāti un bankas klientu apkalpošanas zvanu centrs.

Jāatgādina, ka uz laiku nedarbojās ne bankas bankomāti, ne internetbanka, ne mobilā aplikācija, tāpat nebija iespējams sazvanīt klientu apkalpošanas centru.

Nestrādāja arī bankas mājas lapa. Krops skaidroja, ka tā ir tehniska problēma, un noteikti tā nav finanšu problēma.

loading...

Atstāt atbildi

Lūdzu atstāj komentāru
Lūdzu ievadi savu Vārdu